התמודדות עם כישלון: החלטות קשות והלקוחות שביניהן
בהרצאה קרן תספר איך כישלון פרויקט אסטרטגי ענק הפך מאתגר להזדמנות לבניה מחדש של יחסי האמון מול הלקוחות.
קרן תדבר על איך זיהתה שפיצ'ר לא ענה לצרכי הלקוחות, איך החליטה מה הכיוון הנכון כשלא היה בידה מספיק מידע ואיך קיבלה החלטה קשה לעשות rollback ולחזור לשולחן התכנונים גם במחיר של פגיעה בהכנסות ולקוחות זועמים. קרן תספר איך דווקא מתוך המשבר נוצר שיח פתוח עם הלקוחות לקבלת פידבק כן שלבסוף הוביל לשינוי אסטרטגי במוצר, במהלכו לקוחות מרוצים הפכו לשותפים לדרך.