הקרב על הגדרת הפוקוס לאפקטיביות המבצעית: איום הרחפנים ב"חרבות ברזל"
תכנסו איתנו לסיטואציה: מצב מלחמה, לחץ, בלאגן. דליברי שחייב להיות מהיר וזריז כי האימפקט והערך המבצעי שלו מצילים חיים. אז איך מצליחים לשמור על העקרונות הבסיסיים בניהול מוצר כשלכולם מסביב כבר ברור מה הפתרון והמוצר הנכונים לפיתוח?
כמנהלי ומנהלות מוצר ברור לנו שדיסקברי, הגדרת פוקוס, MVP, ומדידה הם מרכיבים מרכזיים על מנת להגיע ל"אפקטיביות מבצעית" בשפה הצה"לית (ה-Impact המוצרי אליו שואפים בתעשייה). אך במציאות של לחץ, חוסר וודאות, שגרה שוטפת ו"כיבוי השריפות" אנחנו לא תמיד מצליחים לשמור על העקרונות שעומדים מאחורי המתודות הללו.
בהרצאה שיר וסיון ישתפו מהי שיטת ה- "Discovery על סטרואידים", איפה נכנסים המדדים הכמותיים למול מדדי "תחושות הבטן" ומהי הנוסחה שלהן להגדרת פוקוס, דרך שיתוף של סיפור מבצעי להתמודדות עם איום הרחפנים במלחמת "חרבות ברזל" בו יישמו את העקרונות המוצריים והצילו חיים.