גנבנו את הקוד הזה מהאמריקאים כי חשוב לנו שכל מי שכף רגלם דורכת בכנס, יזכו ליהנות מחוויה מצוינת. אז תהיו מתחשבים ומכבדים, תהיו מודעים לסביבה שלכם ואם אתם מבחינים במשהו שלא נראה לכם (לא כולל הרוטב של הסלט), תפנו למאיה דרך דלפק הקבלה בכנס או במייל ל-[email protected] ותקבלו מענה מהיר.
כבוד
כנס PM Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום של ניהול מוצר – Product Management. הכנס הוא יוזמה של ידי ברק דנין, בדנין טכנולוגיות (להלן "מארגני הכנס"). שמנו לעצמנו למטרה לגבש ולקדם את קהילת העוסקים בניהול מוצר בישראל ולתת במה למגוון דעות, כישורים, תחומי התמחות, תרבויות וחוויות של חברי הקהילה. זוהי קהילה חיובית בתכליתה, שבבסיסה התייחסות בכבוד כלפי כל אחד מחבריה, ללא תלות במגדר, נטיה מינית, גיל, מוגבלות, לאום, מוצא, דת (או היעדר הגדרת דת) או בחירות מקצועיות. אנחנו מאמינים שיש לנהוג בצורה מכובדת וראויה האחד כלפי השנייה, גם במצבים של חוסר הסכמה בין אישית.
מה זו התנהגות מכובדת וראויה בעינינו?
- להיות מתחשבים, נחמדים, חיוביים ועוזרים.
- לא לנהוג בצורה אלימה, פוגענית, מפלה, מטרידה או מוּנעת משנאה כלפי הזולת.
- להימנע מכל סוג של תוכן או התנהגות מאיימים או תוקפניים – פיזית או מילולית.
- אם אתם לא בטוחים ביחס לסוג תוכן או התנהגות מסוימים, אל תסתפקו בהנחה ש"יהיה בסדר", פנו למישהו על מנת לשאול ולוודא.
- גם אם חברי הצוות עסוקים בלוגיסטיקה העמוסה של ימי הכנס, כל אחד מחברי הצוות ישמח לענות לכם על השאלות – אנחנו נעדיף לפנות כמה דקות כדי לשמוע אתכם מיד, מאשר לשמוע מאוחר יותר על מקרה פוגעני שהייתם מעורבים בו, לאחר מעשה. מומלץ לפנות בפרטי הקשר שצויינו בתחילת העמוד.
תקשורת
אנחנו חושבים שדיונים בין עמיתים למקצוע, מתן משוב כן ושיתוף המחשבות, עוזרים ביצירת קהילה מגובשת, נעימה ומקבלת.
אם אתם מבחינים במישהי או מישהו, שמתנהגים בצורה מזלזלת או פוגענית, אנחנו קוראים לכם לבקש ממנו להפסיק מההתנהגות הזו, והכל תוך שמירה על כללי ההתנהגות דלעיל. לחברי הקהילה חשוב שהסביבה תהיה תומכת ומכבדת, לכן חשוב שתדאגו להתנהג בצורה מתאימה.
אם חוויתם התנהגות פוגענית ואתם מרגישים שנבצר מכם להגיב או להגיע להסכמה בצורה שלווה (מכל סיבה שהיא), פנו בבקשה אל צוות הכנס באופן מידי, כמפורט לעיל. אנחנו רוצים שתספרו לנו על כל מקרה שבו הרגשתם מאוימים או פגועים, או שאתם חושבים שקרה משהו שעשוי לגרום את אחת התחושות האלה למי ממשתתפי הכנס. אנחנו מבטיחים להקשיב ולסייע במציאת פתרון.
התנצלו על טעויות
במידה שאתם מרגישים שפגעתם באחת או אחד ממשתתפי הכנס (או במידה שמישהו הסב את תשומת ליבכם לכך שפגעתם באחר), אנו ממליצים לכם לקחת אחריות על המעשים שלכם ולהתנצל. אף אחד אינו מושלם, ואפילו אם הכוונות שלכם היו טהורות, לפעמים יש מי שייפגע מהמעשים שלכם. החשוב הוא, לדעת להתמודד עם מצב כזה בצורה נכונה, ולהימנע מטעויות כאלה בעתיד.
המנעו מפעילות עסקית עם קהל רחב
כנס PM Live הוא סביבה ללא פעילות גיוס עובדים, שיווק ומכירה, למעט על-ידי נותני החסות המופיעים באתר הכנס. כל פעילות עסקית שאינה מטעם נותני החסות ומופנית לקהל שגדול מ-5 משתתפים, ושלא ניתן לה אישור מפורש בכתב ומראש, אסורה בהחלט. דוגמאות לפעילות עסקית אסורה: חלוקת חומר פרסומי או שיווקי, שידול משתתפים להגשת מועמדות למשרה ומכירת מוצרים או שירותים. משתתף שיימצא מבצע פעילות כזו, יחוייב בתשלום מיידי למארגני הכנס על חסות, על-פי מחירון החסויות המלא של הכנס, ו/או תשלום הנזק שנגרם למארגני הכנס ויתר נותני החסויות כתוצאה מפעילות אסורה זו, וכן תישמר למארגני הכנס הזכות למנוע ממנו השתתפות בהמשך הכנס ובכנסים הבאים ללא כל החזר כספי.
עיתונאים ומסקרים
כנס PM Live הוא סביבה בטוחה עבור משתתפיו, סביבה בה הם יכולים לנהוג בטבעיות ובחופשיות, וכך חשוב לנו שהיא תישאר. בין אם אתם צלמים/עיתונאים/כתבים או נציגי כל גוף תקשורת שמסקר את האירוע, ובין אם לאו, אנא זכרו שכל הנאמר במסגרת הכנס, הוא אינו לציטוט ואינו לפרסום – אלא אם צוין במפורש ששיחה או פעילות כלשהי אכן ניתנים לציטוט או פרסום, וקיבלתם אישור בכתב לעניין.
צילום הכנס (בסטילס או וידאו), הקלטתו, העתקתו וכיו"ב אסורים בהחלט, ומהווים פגיעה מסחרית במארגני הכנס ופגיעה בפרטיות המנחים והמשתתפים בכנס, על המשתמע מכך.
השלכות
אם מארגני הכנס יחליטו שאחד או אחת ממשתתפי הכנס התנהג בצורה שאינה הולמת, הם יהיו רשאים לנקוט בכל האמצעים שימצאו לנכון, כולל הרחקה מהכנס (ומכנסים עתידיים), ללא הודעה מוקדמת או החזר כספי.
כמארגני הכנס, השאיפה שלנו תמיד תהיה למצוא פתרונות חיוביים לעימותים. עם זאת, אנחנו לא יכולים לצפות את כל המצבים שיווצרו, ולכן במידה שהפתרון הטוב ביותר למצב מסוים, הוא לבקש ממשתתף או משתתפת פוגעניים שיעזבו את הכנס, זה מה שנעשה. אנחנו מאוד לא רוצים להגיע למצב כזה, אז בבקשה התנהגו בצורה מכובדת זה כלפי זו.
תודה רבה לכל אחת ואחד ממשתתפי הכנס. תודה על כך שאתם חלק מקהילת ה-Product Management בישראל. בזכותכם יהיה לנו כנס נפלא, מכבד ומקצועי.