תודה ל-Hackers: איך טריקים של יוזרים הפכו לאסטרטגיית מוצר חדשה
הקשבה מתמדת ללקוחות היא כלי עבודה בסיסי של כל מנהל המוצר. כמנהלי מוצר, אנחנו רגילים לחפש את המכנה המשותף, שיענה על צורך נרחב. אבל מה קורה עם הלקוחות יוצאי הדופן, כאלה שאינם מתאימים לפרסונות שהגדרנו?
בהרצאתה תחשוף שרית את מאחורי הקלעים של PayBox בבניית אסטרטגיית מוצר חדשה. איך הקשר היומיומי עם הלקוחות והתעמקות דווקא בלקוחות שהשימושים שלהם במוצר שונים ומפתיעים הביאו את האימפקט הגדול בגיבוש האסטרטגיה החדשה.