פספסת את PM live 24? יש שידור חוזר
הקלטת הכנס זמינה לצפיה באתר, בתשלום

כנס PM Live הראשון: הצצה לאירוע ולהרצאות

כנס PM Live 2023, הראשון במסורת שאנחנו מתכננים להמשיך בשנים הבאות, היה הצלחה גדולה בכל מדד שהגדרנו לעצמנו.

יותר מ-800 א.נשים מילאו את האולם; 89% מהמשתתפים והמשתתפות דירגו את היום בין 4-5 מתוך 5; ההרצאות זכו לאהבת הקהל שהתבטאה היטב גם בדירוגים בסקר המשוב וגם במחיאות הכפיים ובחיוכים באולם. אפילו האוכל היה מצוין לפי דירוג הקהל (כן, היו תורים… מקווים לשפר בפעם הבאה). תראו איזה יפים כולם היו ביום הכנס.

אנחנו מנחשים שראיתם המון פוסטים מפרגנים ותהיתם לעצמכם, איך יכול להיות שפספסתם את האירוע הזה? אז כדי להקל קצת על ה-FOMO, אנחנו מפרסמים כאן 2 מתוך 12 ההרצאות שהיו בכנס. השאר יתפרסמו לקראת הכנס הבא שלנו, בשנה הבאה.

כדי לא לפספס את פרסומי הכנס הבא, או את הקול הקורא אליו, כדאי להירשם כאן לעדכונים:

הירשמו
לעדכונים

הירשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.

כתובת המייל שהוזנה שגויה
עוד רגע, אנחנו על זה...
מעולה, רשמנו אותך בהצלחה!
* לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים

אבל איפה ההרצאות? הנה הן, ממש כאן למטה.

תודה ל-Hackers: איך טריקים של יוזרים הפכו לאסטרטגיית מוצר חדשה

ההרצאה של שרית בק ברקאי, VP Product & Marketing ב-PayBox

הקשבה מתמדת ללקוחות היא כלי עבודה בסיסי של כל מנהל המוצר. כמנהלי ומנהלות מוצר, אנחנו רגילים לחפש את המכנה המשותף, שיענה על צורך נרחב. אבל מה קורה עם הלקוחות יוצאי הדופן, כאלה שאינם מתאימים לפרסונות שהגדרנו?

בהרצאתה שרית חושפת את מאחורי הקלעים של PayBox בבניית אסטרטגיית מוצר חדשה. איך הקשר היומיומי עם הלקוחות והתעמקות דווקא בלקוחות שהשימושים שלהם במוצר שונים ומפתיעים הביאו את האימפקט הגדול בגיבוש האסטרטגיה החדשה.

איך למצוא product-market fit: ארבע תובנות מראיונות עם לקוחות

ההרצה של יוני אפשטיין, VP Product Incubation ב-Placer.ai

מציאת product market fit למוצר חדש זו משימה לא פשוטה אשר עוברת בעיקר דרך עבודה אינטנסיבית מול לקוחות, החל משלב המחקר הראשוני ועד שלב הואלידציה מול design partners.

בהרצאה זו יוני מתאר את תהליך בניית ה-MVP של מוצר חדשני שהוביל ב placer.ai בשנתיים האחרונות, משלב הרעיון הראשוני ועד להשקת המוצר. יוני משתף בטעויות שעשה ותובנות שאליהן הגיע לאחר יותר מ-200 שיחות עם לקוחות בהן השתתף, לגבי איך ניתן להוציא את המיטב מעבודה עם לקוחות על מנת להגיע ל- product market fit מהר יותר.

אל תפספסו את הכנס הבא

הירשמו לעדכונים מאיתנו, נכתוב לכם.ן רק על הכנסים והאירועים שלנו.